Szakképesítések Fogászat Fogszabályozás Szájsebészet Biztonság Miért válasszon minket? Elérhetőség Egészségpénztárak
fogszabályozás fogászat

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Amalgám és fémkioldás mérés

Van 10 perce az egészségére?

Fémek a szájban:

Sok országban a fogorvosi diagnosztika gyakorlatává vált a szájüregben található fémek, az allergiát okozó anyagok rutinszerű vizsgálata. Dr. Vukán és munkatársi elsőként dolgoztak ki hatékony eljárást és pontos mérőműszert a DMA (Dental Metal Activity) mérésére. A szájüregben található különböző fémek kioldódása azonnal (!) mérhető. Az új fémek (fogpótlások, amalgám tömések stb.) elkészítése előtt tesztelhető, hogy a behelyezésre kerülő anyag várhatóan oldódik-e vagy biztonságosan alkalmazható. Ezt az illető anyag tesztdarabjának fogra való ragasztásával és néhány napos szájban hordás utáni DMA mérésével végezzük, így nagy valószínűséggel prognosztizálható, hogy a kiválasztott anyag kioldódása és ezzel allergizáló hatása várható-e, vagy valószínűleg nem fog problémák forrásává válni. A jelenlegi klinikai diagnosztikai gyakorlatban általunk alkalmazott DMA-eljárás során a diagnosztikai méréssel az összes fogászatban használható (28 féle) fém és fémötvözet tesztelését tudjuk elvégezni.

Módszer:

Az eljárás a fémkioldást méri, és erről ad tájékoztatást. A fémkioldás a nyálban történik, és a fémionok bekerülve a véráramba igazoltan a szervezet távoli helyein is allergiás jelenségek forrásai lehetnek. Így minden allergiás, ekcémás, hajhullásos, bőrgyulladásos, szájüregi krónikus gyulladásos stb. problémával jelentkező beteg esetén a DMA-mérés fontos információval szolgálhat.

(Dental Press)

Eljárás:

Gyors, teljesen fájdalommentes, a nyálba történő kioldódást méri. Nemcsak a meglévő, vagy fel nem ismert allergia esetleges okát mutatja ki, hanem segít megelőzni annak kialakulását is. Szájban levő amalgámtömések és új fogpótlások előtt kérjen DMA mérést!

Fogorvosi vállalkozás
technológiai fejlesztése
Új Magyarország
szakképesítések : fogászat : fogszabályzás : szájsebészet : biztonság : egészségpénztárak : Miért válasszon minket?
Copyright (c) 2013 www.drkohazi.hu, www.drzsoldos.hu. Minden jog fenntartva.