Széchenyi eszközberuházási támogatás

Szájsebészet

Szájsebészeti ellátások
Szájsebészet

Szájsebészet Kecskemét belvárosában? Ha ez motoszkál a fejében, akkor jó, ha tudja, hogy szájsebészeti kezeléseink az apróbbaktól az egészen komplex problémákig nyújtanak megoldást. Első a fájdalom minimálisra csökkentése, melyhez kiváló minőségű érzéstelenítőt használunk, itt sem spórolunk semmivel!

A beavatkozások során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy mindig csírátlanított, steril eszközökkel dolgozzunk, és a lehető legnagyobb körültekintés és kíméletesség mellett végezzük el a műtéteket.

Rendelőnkben ambuláns szájsebészet működik, amely azt jelenti, hogy a kezeléseket helyi érzéstelenítésben végezzük, és a Páciens közvetlenül az időpontja után hazamehet pihenni és gyógyulni, nem kell napokra kórházban feküdni.

BÍölcsességfog eltávolítás

Szájsebészeti ellátások

Gyökércsúcsrezekció

Gyökérkezelt fogak esetén előfordul, hogy bizonyos tünetek (fájdalom, duzzanat, genny ürülése) időről időre kiújulnak. Ennek oka, hogy a foggyökér csúcsa körül gyulladásos elváltozás alakul ki. Mi, ha a páciens is szeretné és orvosilag is lehetséges, ezeket a fogakat is meg szeretnénk menteni. Ahhoz, hogy elkerülhessük ezeknek a fogaknak az eltávolítását, csak ezt a gyulladt területet kell eltávolítanunk, a gyökércsúcs végével együtt.

Bölcsességfog eltávolítás

A félig kinőtt, panaszt okozó és a csonttal fedett, rosszul álló, még elő nem bújt bölcsességfogak rengeteg Pácienst érintenek, és bizony komoly panaszokat is okozhatnak. Sokak szerint előre tolhatják a többi fogat, fájdalmas gyulladás alakulhat ki a környezetükben, és a tisztításuk is igen nehéz. Még az igen komplikált bölcsességfogak eltávolításához is rendelkezünk a szükséges szakértelemmel, valamint minden olyan eszközzel, mely lehetővé teszi a bölcsességfogak kíméletes eltávolítását.

Csontban visszamaradt (retineált) fogak eltávolítása

Különösen szemfogak esetén nem ritka, hogy a kifejlődött fogat valami akadályozza az előtörésben, ezért az mindvégig a csontban marad, “bent ragad”. Ezeknek a fogaknak a sorsáról sok tényező figyelembe vétele után döntünk. Sokszor van lehetőség arra, hogy a fogat megmentsük, sorba állítsuk fogszabályozással, és teljes értékű fogként használhatóvá tegyük. Ehhez arra van szükség, hogy kiszabadítsuk a csontból, így rögzíteni tudjuk rajtuk a fogszabályozó készülék megfelelő elemeit. Bár mi szeretjük a fogakat inkább megmenteni, egyes esetekben az eltávolítás a legjobb megoldás, melyet természetesen a lehető legkíméletesebb módon végzünk el.

Ínykorrekció

Az ínykontúr igen fontos szerepet játszik mosolyunk esztétikájában. A fogágybetegség miatt visszahúzódott íny (amely ráadásul kellemetlen fogérzékenységet, valamint szuvasodásnak való nagyobb kitettséget is okoz) ugyanúgy okozhat kényelmetlenséget, mint a túlságosan lenőtt íny, mely miatt fogaink látszólag rövidebbnek hatnak.

Akár önállóan, akár fogpótlással kombinálva, de a megfelelő ínykontúr kialakítása nemcsak esztétikai, hanem egészségügyi megfontolásból is fontos. Mi ebben is partnerük vagyunk.

Lágyrész műtétek

A szájüregben található lágy szöveteknek (íny és nyálkahártya) is ugyanúgy lehetnek rendellenességei, sérülései, deformitásai, mint a fogainknak. És ugyanolyan komoly hatással tudnak lenni az életminőségünkre, mint egy fogfájás vagy foghiány. Elég, ha letapadt ajak- vagy nyelvfékre gondolunk, melyek akadályozzák a Pácienst a megfelelő hangképzésben vagy fájdalmassá teszik az étkezést, sőt akár fogszabályozási problémákhoz is vezethetnek. Ezek többségének a kezelése egyszerű és gyorsan elvégezhető, apró szájsebészeti beavatkozással orvosolható!

Betört/bent maradt gyökerek eltávolítása

Egy baleset, sportsérülés, vagy más traumás esemény hatására előfordulhat, hogy a fogunk teljes koronai része letörik – a foggyökér azonban a csontban marad. De egy erősen szuvasodott, elhalt fog esetében még ennyi sem kell – egy rossz mozdulat, egy keményebb falat is képes letörni a fogat.

A bent maradt foggyökér ugyan sok esetben hosszú ideig nem okoz feltűnő panaszt a Páciensnek, eltávolításuk feltétlenül indokolt, hiszen komoly gyulladási gócként funkcionálnak, és amíg bent vannak, addig fogpótlást sem lehet készíteni. A szuvas foggyökereket átjárják a baktériumok és egyfajta kórokozókkal átitatott ékként vannak a csontba szorulva. Ha bent maradnak azzal alattomos módon az egész szervezetet megterhelik.

A szervezet a sok baktérium ellen gyulladással küzd, ám a gyökeret kilökni nem igazán tudja. Itt jövünk mi, akik kíméletes és precíz módszerekkel eltávolítjuk Önnek a szervezetéből a kórokozóktól hemzsegő gyökérdarabot.

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Írjon nekünk és visszahívjuk, vagy hívjon minket és mindent megbeszélünk!

(06 76) 476 001

Kecskemét, Fráter György u. 25.

hétfő-péntek 8:00-18:00

Dr. Zsoldos családi fogászat, 35 éve magas színvonalon Kecskeméten, ahol a megbízhatóság, a hitelesség és az odafigyelés alapvető érték. Kiemelt szakterületünk a rögzített és kivehető fogpótlások készítése, a gyermek- és felnőtt fogszabályozás, de ezen kezeléseken túl bármilyen fogászati problémára megoldást nyújtunk.

Szakképzett csapat, prémium eszközpark és alapanyagok, kiváló fogtechnikusi háttér biztosítja a beavatkozások magas minőségét és garantáltan hosszú élettartamát.